دانستنی های پوست و موی

ارائه مقالات مفید در زمینه کاشت مو، کاشت ریش، کاشت ابرو،پیکر تراشی، تزریق چربی، و... می باشد.

دانستنی های پوست و موی

ارائه مقالات مفید در زمینه کاشت مو، کاشت ریش، کاشت ابرو،پیکر تراشی، تزریق چربی، و... می باشد.

خبرنامه و مقالات مفید در زمینه پوست و مو

طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات

۱ مطلب در مرداد ۱۳۹۹ ثبت شده است


اگر دندان شکسته یا ترک خورده دارید؛ کاشت کامپوزیت دندان می‌تواند بهترین روش پوشاندن عیوب ظاهری دندان های شما باشد. فرآیند نصب کامپوزیت ونیر بسیار ساده است؛ به طوری که دندان پزشک می تواند فقط طی یک جلسه، رزین های کامپوزیت را روی دندان های شما فرم دهد و با روشی سریع، کم هزینه و زیبا، طرح لبخند شما را اصلاح کند.

با این وجود برای انتخاب روش اصلاح طرح لبخند خود بهتر است بدانید معایب کامپوزیت دندان چیست و آیا کامپوزیت ونیر به دندان ها آسیب می زند؟
پیش از این در مقاله "عوارض کامپوزیت دندان های جلو" برخی از معایب کامپوزیت ونیر را بررسی کردیم اما در این مقاله به معایب کامپوزیت دندان و تفاوت آن با ونیر های لمینت می پردازیم تا به شما دید درستی برای تصمیم‌گیری در خصوص انتخاب بهترین روش ترمیم دندانهایتان بدهیم.
•    دوام و طول عمر کامپوزیت دندان
از مهم ترین معایب کامپوزیت دندان می توان به دوام و طول عمر کمتر آنها نسبت به ونیر لمینت اشاره کرد. مواد کامپوزیت از نوعی پلاستیک خاص ساخته می شوند که به آن رزین کامپوزیت می گویند. هرچند این مواد استحکام قابل قبولی دارند اما دوام و طول عمر آنها به اندازه مینای دندان و یا ونیر لمینت سرامیکی و حتی تاج دندان (Crown) نیست. پس از کاشت کامپوزیت ونیر باید به دقت مراقب خوردن و نحوه گاز زدن خود بخصوص هنگام جویدن غذاهای سفت باشید تا از شکستن، ترک خوردگی و لب پر شدن آن ها جلوگیری کنید و دوام و طول عمر کامپوزیت دندان را افزایش دهید.

 

۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۲۹ مرداد ۹۹ ، ۱۴:۲۰
کلینیک پوست و مو رویان مو سلامت