دانستنی های پوست و موی

ارائه مقالات مفید در زمینه کاشت مو، کاشت ریش، کاشت ابرو،پیکر تراشی، تزریق چربی، و... می باشد.

دانستنی های پوست و موی

ارائه مقالات مفید در زمینه کاشت مو، کاشت ریش، کاشت ابرو،پیکر تراشی، تزریق چربی، و... می باشد.

خبرنامه و مقالات مفید در زمینه پوست و مو

طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات

آشنایی با بهترین مرکز کاشت مو در تهران

چهارشنبه, ۲۹ بهمن ۱۳۹۹، ۰۲:۲۱ ب.ظ


دلایل ریزش مو و انجام عمل کاشت مو
یکی از مهم ترین گزینه ها در افزایش جذابیت و زیبایی در افراد، داشتن موهایی پرپشت بوده اما بسیاری از افراد به دلایل مختلف دچار ریزش مو شده و از وضعیت به وجود آمده ناراضی خواهند بود، که می توان با انجام کاشت مو طبیعی به نگرانی این افراد پایان داد. دلایلی مانند استفاده از وسایل گرمایشی و خشک کننده مو مانند انواع سشوارها و اتو مو، استفاده از شامپوهای نامناسب با توجه به جنس موها، بکار بردن رنگ های شیمیایی برای زیباسازی مو، بیماری های ژنتیکی و هورمونی و غیره باعث شده تا فولیکول های مو ضعیف شده و نیاز به پیوند مو داشته باشید.

 


امروزه یکی از محبوب ترین و کاربردی ترین عمل های زیبایی موجود در دنیا، عمل زیبایی کاشت مو Hair transplantation است.


عمل زیبایی کاشت مو چیست و چگونه انجام می شود ؟
افزایش جذابیت چهره با داشتن موهایی زیبا و پرتراکم از نکات بدیهیست که رسیدن به این مهم دور از دسترس نیست. عمل زیبایی کاشت مو طبیعی باعث شده تا فولیکول های مو که آسیب دیده و یا دچار ریزش شده اند، ترمیم یافته و دوباره رشد نمایند. این فرایند از سه مرحله برداشت واحدهای فولیکولار مو (گرافت مو) از محل اهدا کننده (بانک مو)، آماده سازی گرافت ها و مرحله آخر کاشت گرافت تشکیل می شود.


برای انجام عمل زیبایی پیوند مو از موهای طبیعی موجود بر سطح پوست بدن یا سر خود متقاضی استفاده خواهد شد. نقاط مورد نظر و مناسب اهدا کننده فولیکول مو از نظر پزشکان، پشت سر حدفاصل دو گوش و بخشی زیر گردن خواهد بود. چرا که این ناحیه به دلیل شباهت و یکسان بودن به موهای وسط سر از لحاظ ضخامت و طول مناسب تر خواهند بود. در موارد خاص در صورتی که نیاز باشد از موهای بخش هایی از بدن مانند قفسه سینه نیز برای افراد استفاده می شود. به طور کلی دو روش برای برداشت گرافت های مو از پشت سر بیمار وجود دارد که میتوان از آن به عنوان روش جراحی و روش غیر جراحی نام برد.


آشنایی بیشتر با بانک مو
ساختمان مو از چند بخش ساقه مو یا همان تار مو و فولیکول مو یا همان پیاز مو تشکیل می شود. به دسته های مو که در یک روزنه از سطح سر قرار دارند گرافت مو یا واحد فولیکولار مو گفته می شود که به گرافت های تک تار مویی و چند تار مویی تقسیم میشوند. تعداد تار مو در هر گرافت بین ۱ تار تا ۵ تار مو بستگی به قدرت بانک مو و تکنیک برداشت گرافت متفاوت است. بانک مو پشت سر از گرافت های ۱ تا ۵ تار مویی تشکیل می شود.

 


بانک موی صورت (ریش) عمدتا گرافت های تک تار موی و دو تار مویی دارد.بانک موی بدن مانند قفسه سینه از گرافت های تک تار مویی تشکیل شده است.


روش جراحی:
در روش جراحی پزشک متخصص یک نوار ۶ تا ۱۰ اینچی از محل بانک موی فرد عمدتا پشت سر بیمار که شامل فولیکول های سالم می باشد را جدا کرده و این نوار یا همان فلپ در اختیار تیم کات یا جداسازی واحد های فولیکولار مو قرار می گیرد تا توسط میکروسکوپ های مخصوص فولیکول ها جدا و آماده فرایند کاشت شوند؛ این گونه برداشت گرافت های مو از بانک مو را با عنوان روش جراحی یا FUT میشناسیم.


برداشت فلپ از محل بانک مو یک کار تخصصی است و باید توسط پزشک متخصص و کار آزموده انجام شود.


در مجموعه بزرگ رویان سلامت برداشت فلپ جراحی با تکنیک جراحی پلاستیک انجام می شود که از آن با عنوان تریکوفتیک اسکارلس ( Trichophytic Closure Technique scarlesse ) که عمده مزیت آن نسبت به روش FUT برداشت فلپ از محل بانک مو بدون برجای ماندن هیچگونه اسکار جراحی است.


روش غیر جراحی:
در این روش دیگر از جراحی و برداشت فلپ خبری نیست و فولیکول های مو به طور جداگانه با استفاده از پانچ های دستی ( FIT ) و یا میکروموتورهای اتوماتیک ( کاشت مو به روش SUT ) یا دستگاهای مشابه دیگر مانند Neo Graft و Safer از محل بانک مو برداشت می شود. برای شروع پزشک ابتدا سر را تمیز کرده و سپس داروی بی حسی را به نقاط مورد نظر تزریق خواهد کرد؛ سپس فولیکول های مو را توسط پانچ های معرفی شده مخصوص هر روش به صورت واحدهای فولیکولار مو برداشت می نماید. در نهایت واحد های فولیکولار برداشت شده از محل بانک مو در ماده نگهدارنده مخصوص خود در اختیار پزشک متخصص کاشت قرار گرفته تا فرآیند کاشت انجام شود که این مرحله نیز با دو تکنیک انجام میپذیرد. در روش های FIT ،FUT ، SUT و … از تیغ کاشت برای ایجاد برش های میلیمتری و جای گذاری فولیکول های مو توسط پنس های مخصوص در محل طاسی استفاده می شود. در روش دیگری که جدیدترین تکنیک کاشت موی طبیعی می باشد از دستگاه ایمپلنتر استفاده شده که از آن با عنوان کاشت مو به روش DHI نامبرده می شود.


کاشت مو به روش ترکیبی :
هر گاه طاسی به حدی باشد که نیاز به گرافت موی بیشتر احساس شود برای برداشت گرافت مو از بانک فرد از دو روش جراحی و بدون جراحی همزمان استفاده میشود که به این روش ترکیبی می گویند.


روش های کاشت مو طبیعی
در اینجا به حقایق روش های مختلف کاشت موی طبیعی پرداخته می شود تا شما عزیزان را در انتخاب تکنیک کاشت موی خود یاری نماییم. نکته مهم در فرآیند پیوند مو طبیعی این است که انتخاب مناسب ترین روش برای شما تا حد زیادی وابسته به شرایط بانک مو و میزان طاسی سر شما دارد بنابراین بهتر است به تصمیم و راهنمایی پزشک در این زمینه دقت فرمایید.

کاشت موی طبیعی


در مجموعه ما کلیه مشاوره ها توسط پزشک متخصص رایگان می باشد و شما عزیزان میتوانید با شماره های 02141936  تماس گرفته و یا با ارسال تصاویر از بانک مو و محل طاسی خود برای مشاورین ما در تلگرام یا واتساپ از مشاوره ی تخصصی کاشت مو بهرمند شوید.


کاشت مو به روش FUT :
روش FUT قدیمی ترین تکنیک کاشت مو طبیعی است که به روش جراحی فلپی از محل بانک مو برداشته شده به واحد های فولیکولار مو تقسیم شده و در مرحله کاشت در شیارهای کوچک ایجاد شده در محل طاسی کاشته می شوند.


مزایا:

بالاترین شانس برداشت گرافت سالم از بان مو در بین روش های برداشت گرافت.


معایب:

امکان باز ماندن جای اسکار در محل برداشت گرافت مو.


کاشت مو به روش FIT یا FUE :
اولین متد کاشت مو غیر جراحی که توسط پانچ های دستی به صورت دانه ای گرافت ها توسط پنس از پشت سر برداشته می شوند و به شیوه ی روش FUT روی سر کاشته می شوند.


مزایا:

بدون جراحی، و بدون برجای ماندن هیچگونه اسکار در محل بانک مو


معایب:

امکان آسیب به گرافت های مو و در نتیجه عدم رویش مناسب مو


کاشت مو به روش SUT :
روش جدید SUT را با عناوینی همچون FIT پیشرفته ، Super FUE ،Safer ، Neo Graft و میکروگرافت نیز می شناسیم که در آن با استفاده از میکروموتور های اتوماتیک گرافت ها بدون جراحی و آسیب از محل بانک مو برداشته می شود و در نتیجه شاهد کاشت پرتراکم تری خواهیم بود.


مزایا:

بدون جراحی و برجای ماندن اسکار و بدون آسیب به گرافت مو


معایب:

استفاده از تکنیک قدیمی کاشت با استفاده از پنس


مناسب ترین کاندید برای انجام عمل زیبایی کاشت مو
حال که با چگونگی انجام عمل زیبایی کاشت مو آشنا شدید شاید از خود بپرسید که آیا کاندید مناسبی برای انجام عمل پیوند موهستید یا خیر؟


کاندید مناسب برای انجام عمل زیبایی کاشت مو، پس از پیوند مو طبیعی از نتایج راضی خواهد بود زیرا پیوند مو طبیعی موجب بهبود ظاهر فرد بیمار شده و موهای بیمار دوباره رشد خواهد کرد. با این حال همه ی افراد قادر به انجام عمل زیبایی نخواهند بود.


یکی از فاکتورهای لازم برای کاندید مناسب بودن، داشتن انتظارات واقع گرایانه است؛ بسیاری از افراد پس از انجام کاشت مو طبیعی از نتایج راضی نخواهند بود زیرا انتظارات آنها از پزشک برآورده نشده. همواره به یاد داشته باشید که هرکس تعداد محدودی فولیکول مناسب برای اهدا خواهد داشت به همین دلیل پزشکان گاهی از نقاط دیگر بدن نیز برای اهدا استفاده خواهند کرد که گاها انتظارات بیماران از نتیجه عمل کاشت مو برآورده نمی شود.


از دیگر ویژگی های یک کاندید خوب می توان به گزینه های زیر اشاره کرد:


•داشتن حداقل سن ۲۵ سال

•مردانی که بیش از ۵ سال از مشکل ریزش مو خود رنج می برند.

•مردانی که انتظارات واقع بینانه داشته و به این موضوع آگاهند که احتمال اینکه پس از عمل ریزش مو وجود داشته باشد، وجود خواهد داشت.

•مردان و زنانی که به دلایلی مانند سوختگی موهای خود را از دست داده اند.

•مردان و زنانی که به دلایل دیگری مانند لیفت صورت موهای خود را از دست داده اند.


آمادگی و مراقبت های قبل از انجام عمل زیبایی کاشت مو
بسیاری از افراد به این موضوع می اندیشند که دوران نقاهت خود را چگونه بگذرانند، چه کارهایی بعد انجام و اتمام عمل زیبایی خود انجام دهند تا نتیجه ی بهتر و زیبایی را شاهد شوند؛ اما باید گفت که تنها رعایت نکات پس از انجام کاشت مهم نخواهد بود. اگر به دنبال انجام این عمل زیبایی بی خطر و عاری از هرگونه عارضه می باشید باید به مراقبت های قبل از انجام پیوند مو طبیعی نیز توجه داشته باشید. در ادامه به تعدادی از مراقبت هایی که باید قبل از انجام عمل به آن دقت کنید، آورده شده است:


•با انتخاب کلینیک مناسب می توانید نقش مهمی در انجام هرچه بهتر پیوند مو طبیعی خود ایفا کنید. نوجه داشته باشید که هر آگهی در اینترنت به منظور انجام هرچه بهتر کاشت نخواهد بود.

•انتخاب پزشک کاردان از دیگر نکات مهم و قابل توجه خواهد بود. حتما قبل از انجام پیوند مو تصاویر نتایج حاصل از عمل های زیبایی مو قبلی را از پزشک بخواهید تا به شما نشان دهد.

•بودجه مورد نظر برای انجام عمل را تعیین کنید.

•کمی اطلاعات راجب تکنیک و روش های کاشت مو کسب نمایید.

•قبل از انجام کاشت مو طبیعی موهای خود را دو بار در روز بشویید.

•از مصرف داروهایی مانند آسپرین و یا انواع آنتی بیوتیک ها خودداری نمایید اما اگر بیماری خاصی داشته و مجبور به مصرف اینگونه داروها می باشید حتما با پزشک خود در میان بگذارید.

•یک هفته قبل از پیوند مو طبیعی از مصرف هرگونه مکمل، الکل، سیگار و ویتامین های A و B و غیره اجتناب نمایید.


سعی کنید نکات ذکر شده را رعایت کرده تا بعد از انجام عمل زیبایی خود دچار مشکل نشوید.


کاربردها و دلایل انجام عمل زیبایی کاشت مو
همانطور که گفته شد یکی از فاکتورهای زیبای چه در زنان و چه در مردان، موهای سر خواهد بود. بسیاری از افراد به زیبایی ظاهری خود اهمیت داده و برای افزایش زیبایی خود کارهای زیادی انجام می دهند. اما متاسفانه با افزایش سن بیشتر مردان شاهد ریزش موهای خود هستند؛ تعدادی اعتماد به نفس خود را از دست داده و به دنبال راهی برای درمان آن می باشند. در این زمان انجام عمل زیبایی کاشت مو طبیعی یکی از گزینه های پیش رو برای افزایش زیبایی ظاهری و البته افزایش اعتماد به نفس خواهد بود. به مردان و زنانی که به هر دلیلی اعم از سوختگی، بیماری، استفاده از مواد شیمیایی به صورت مکرر و غیره فولیکول های موهایشان ضعیف شده و در تلاش برای بازگرداندن رشد مجدد موهای خود می باشند، پیوند مو پیشنهاد خواهد شد. کاشت مو طبیعی موجب افزایش زیبایی و جذابیت، رشد و تقویت مجدد موها می شود.


دوران نقاهت و بهبودی پس از انجام عمل زیبایی کاشت مو
دوران نقاهت، چگونگی گذراندن آن و مدت زمان دوران نقاهت پس از کاشت مو بسیار حائز اهمیت می باشد. بسیاری از افراد دوران نقاهت را جدی نگرفته و برای گذراندن این دوران به درستی تلاش نمی کنند در حالی که چگونگی گذراندن دوران نقاهت در نتیجه پیوند مو تاثیر بسزایی خواهد داشت. پوست سر پس از انجام عمل زیبایی پیوند مو طبیعی بسیار لطیف و حساس بوده به همین دلیل ممکن است کمی احساس درد داشته باشید که در این صورت پزشک متخصص کاشت مو برای شما داروهای ضد درد تجویز می کند. همچنین احتمال این که داروهای ضد التهابی و آنتی بیوتیک برای شما تجویز کند وجود خواهد داشت. بعلاوه برای مراقبت بیشتر و جلوگیری از آسیب دیدگی فولیکول ها، ممکن است برای یک یا دو روز مجبور باشید که از باند استفاده نمایید. برای بازگشتن به محل کار خود عجله نداشته باشید و کمی بیشتر به خود استراحت دهید. اما بیشتر افراد طی ۲ الی ۵ روز پس از عمل به محل کار خود بازگشته و فعالیت خود را شروع می کنند.


به یاد داشته باشید که استراحت بیشتر و بهتر در نتیجه ی نهایی تاثیرگذار خواهد بود پس بهتر است دوران نقاهت به خوبی سپری شود.


مراقبت های بعد از انجام عمل زیبایی پیوند مو
عمل زیبایی کاشت مو همانند سایر جراحی های موجود نوعی جراحی بوده در نتیجه می تواند عوارض جانبی همانند عفونت و خونریزی داشته باشد همچنین امکان مشاهده انواع زخم ها، اسکارها و رشد غیرطبیعی موها وجود خواهد داشت.


از مراقبت های پس از عمل زیبایی کاشت مو می توان به موارد زیر اشاره کرد:

• برای جلوگیری از عفونت می توانید از آنتی بیوتیک ها استفاده نمایید.

• برای از بین بردن درد، مسکن هایی مانند ایبوپروفن مناسب هستند.

• داروهای ضد التهابی مانند استروئید خوراکی برای کم کردن تورم مناسب بوده و قابل مصرف می باشد.

• سعی کنید تا ۳ روز اول پس از کاشت مو طبیعی موهای کاشته شده را شانه نزنید تا شاهد ریزش موی بیشتری نباشید.

• ۳ روز اول پس از پیوند مو کمی بیشتر استراحت کرده و از انجام فعالیت های سنگین جلوگیری نمایید همچنین سعی کنید تا حد امکان به محل کار خود نروید.

• از استفاده از لباس هایی که شامل روسری یا کلاه می باشند مانند انواع سویشرت ها خودداری به عمل آورید تا فولیکول های موها آسیب نبینند.

• به مدت یک هفته از انجام انواع ورزش های سنگین و غیر سنگین پرهیز نمایید.

• می توانید از داروهایی مانند فیناستراید و ماینوکسیدیل برای افزایش رشد موهای خود پس از عمل استفاده نمایید.


همچنین در نظر داشته باشید که ممکن است چند روز پس از انجام عمل شاهد ریزش موهای خود باشید که امری طبیعی است.


عوارض جانبی و خطرات ناشی از انجام عمل زیبایی کاشت مو
یکی از مهم ترین نکاتی که باید پس از عمل به آن توجه کرد خطرات و عوارض جانبی عمل زیبایی پیوند مو می باشد. از رایج ترین عوارض جانبی، زخم های ناشی از پیوند مو طبیعی هستند که پس از انجام پیوند مو با هر دو روش ظاهر می شوند. عدم مشورت و مراجعه به پزشک در صورت مشاهده عوارض جانبی ممکن است مشکلاتی بوجود آورد. در صورت مشاهده هر یک از عوارض جانبی گفته شده و یا عوارض جانبی دیگر، به پزشک خود اطلاع دهید.


نکات تفاوت مرکز زیبایی تهران با باقی مراکز و کلینیک های زیبایی

•روش های FIT , FUT، از روشهای قدیمی کاشت مو میباشند که به دلیل آسیب ها و مشکلاتی که دارند در مجموعه Tehranbeautycenter انجام نمیگیرند.

•این روش ها کم هزینه هستند و دلیل قیمت پایین در دیگر مراکز میتواند استفاده از این روشها باشد.

•در مجموعه Tehran Beauty Center در تمام روش های کاشت مو برای افزایش ظرافت و زیبایی کاشت مو که حالت کاشت کاملا طبیعی باشد خط رویش با گرافت های تک تار مویی انجام میشود. این امر باعث طبیعی شدن هر چه بیشتر کاشت شده به طوری که انجام کاشت مو به راحتی قابل تشخیص نباشد.

•برداشت فلپ در روش های ترکیبی توسط پزشک متخصص جراحی از کشور انگلستان و با تکنیک انحصاری جراحی پلاستیک تریکوفتیک اسکارلس انجام میپذیرد، به طوری که اسکاری در محل برداشت فلپ در بانک مو باقی نمیماند.

•استفاده از دستگاهای پیشرفته برداشت واحدهای فولیکولار در روش SUT و همچنین دستگاهای میکروموتور ۴۰۰ میکرونی در روش DHI.

•تک روش SUT، تنها مناسب الگوی طاسی شقیقه الگوی طاسی شقیقه، خط رویش _ الگوی طاسی ورتکس و در کل مساحت های طاسی کم می باشد.

•تک روش DHI، درست مانند تک روش SUT میباشد؛ با این تفاوت که میتوان برای مساحت های طاسی زیاد هم مورد استفاده قرار بگیرد (در موارد خاص که بیمار مساحت سطح طاسی بالا دارد و نمی خواهد از برش جراحی برای فلپ استفاده کند.)

•ترکیبی SUT و ترکیبی DHI برای افرادی با مساحت سطح طاسی بالا با الگوی طاسی شقیقه، خط رویش، بالای سر و ورتکس مناسب است و از نظر قیمت متفاوت هستند.


نتایج نهایی به دست آمده از انجام عمل زیبایی کاشت مو
به یاد داشته باشید که عمل زیبایی کاشت مو همانند سایر روش های زیبایی دیگر، برای نشان دادن نتایج نهایی خود به کمی زمان نیاز خواهد داشت. همچنین ممکن است پس از انجام این عمل کمی درد داشته باشید که در این صورت پزشک متخصص دارو های زیر را تجویز می نماید.


•داروهای ضد درد

•آنتی بیوتیک ها برای از بین بردن و یا کاهش عفونت

•داروهای ضد التهابی برای کاهش تورم


در صورت استفاده از کاشت مو به روش FUE برای انجام عمل پیوند مو ممکن است به مدت ۲ تا ۳ هفته کمی ریزش داشته باشید، در این مدت نگران نبوده و کمی اجازه دهید تا مراحل درمان طی شود. پس از گذشت این دوره موهای کاشته شده شروع به رشد کرده و عملا شما شاهد نتایج عمل زیبایی پیوند مو طبیعی خود خواهید بود. حدودا از ۶ تا ۹ ماه پس از پیوند مو طبیعی باید ۶۰ درصد موها رشد کرده باشند؛ اما بیشتر افراد از ۸ تا ۱۲ ماه شاهد رشد مجدد موهای خود هستند. در طی این دوران برای افزایش سرعت رشد موها پس از کاشت مو، پزشکان داروهایی همانند ماینوکسیدیل ( Rogaine ) و یا داروهای تقویت کننده مو ( Propecia ) تجویز خواهند کرد. از فواید دیگر این داروها می توان به جلوگیری از ریزش موها در آینده اشاره کرد.


هزینه های ناشی از انجام عمل زیبایی کاشت مو
وقتی صحبت از هزینه کاشت مو می شود، اکثر افراد به فکر هزینه های ناشی از خود عمل زیبایی خواهند شد و کمتر کسی به دوران نقاهت و مراقبت های پس از انجام عمل پیوند مو فکر خواهد کرد؛ در حالی که بودجه در نظر گرفته شده برای عمل های زیبایی تنها به هزینه های مربوط به دستمزد پزشک و بیمارستان محدود نخواهد شد.


پس از انجام پیوند مو طبیعی ممکن است کمی درد داشته باشید و یا شاهد عوارض جانبی باشید، به همین دلیل قیمت و هزینه های مربوط به داروهای دوران نقاهت که شامل آنتی بیوتیک ها، انواع ضد درد ها و سایر داروها می شود را نیز در نظر بگیرید. اما هزینه کاشت مو به موارد دیگر نیز بستگی خواهد داشت:


•مکانی که زندگی می کنید

•روشی که برای انجام کاشت طبیعی انتخاب می کنید

•مهارت و حاذق بودن پزشک

•تعداد فولیکول های مورد نظر شما برای پیوند

•گاها هزینه سفر برای ملاقات با پزشک متخصص کاردان


به یاد داشته باشید که نمی توان یک قیمت دقیق برای عمل های زیبایی در نظر گرفت زیرا با توجه به فاکتورهای ذکر شده قیمت ها متغیر خواهد بود. همچنین به این نکته نیز توجه نمایید که قیمت بیشتر یک پزشک و کلینیک دلیلی بر ماهر بودن آن پزشک نخواهد بود پس تا حد امکان درباره انتخاب پزشک متخصص کاشت مو تحقیق کافی انجام دهید.


آیا نتایج حاصل از عمل زیبایی پیوند مو دائمی است؟
یکی از دلایلی که عمل زیبایی پیوند مو طبیعی از موثرترین و پرطرفدارترین روش های ترمیم مو می باشد، ماندگاری نتایج حاصل از این عمل خواهد بود. در حین انجام کاشت مو پزشکان از فولیکول های مو سالم استفاده خواهد کرد و از این فولیکول ها برای پر کردن مناطق طاس شده سر استفاده خواهد شد. این موهای کاشته شده در برابر هورمون ریزش مو ( دی هیدروتستوسترون ) مقاوم بوده و در نتیجه حاصل پیوند مو طبیعی دائمی خواهد بود. چون موهای کاشته شده در برابر super fue  مقاوم می باشند، اگر موهای طبیعی اطراف موهای کاشته شده شروع به ریزش کند، موهای پیوند زده شده دچار ریزش نخواهند شد. شما می توانید با انجام پیوند مو طبیعی از شر طاسی سر خود خلاص شده و شاهد رشد مجدد موهای خود به صورت دائمی باشید.


سوالات متداول:
جدیدترین روش کاشت مو در جهان چیست؟

در حال حاضر کاشت مو به روش super fue  جدیدترین روش کاشت مو در جهان محسوب می شود.در این روش جهت رسیدن به بیشترین ظرافت و بالاترین تراکم از دستگاه پیشرفته ایمپلنتر استفاده می شود که به دلیل عدم آسیب به گرافت های مو باعث می شود تمامی موهای کاشته شده رشد کند و تراکم بالایی حاصل شود.


آیا در دوران شیوع ویروس کرونا میتوان کاشت مو انجام داد؟

درصورت اجازه فعالیت کلینیک های کاشت مو لازم است در دوران شیوع کرونا حتما به کلینیک های معتبر و مجهز مراجعه شود.کلینیک رویان سلامت با رعایت کامل تمامی پروتکل های بهداشتی ، چکاپ روزانه پرسنل خود و همچنین پذیرش بسیار محدود روزانه بالاترین سطح حفاظت از مراجعین خود را در برابر هرگونه آلودگی احتمالی به ویروس کرونا ایجاد کرده است.

 

کلینیک رویان سلامت

نظرات  (۱)

بسیار هم عالی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی